POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine Perlita-nakit.si  je v lasti podjetja Matjaž Esih s.p., in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

DOSTOPNOST INFORMACIJ
Perlita- nakit se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,

k) možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno.

CENE IN IZDELKI

Vse cene na www.perlita-nakit.si so objavljene v evrih (EUR)  in je že v ceno všeto DDV.Smo davčni zavezanci. Pridržujemo si pravico do  sprememb cen.

NAROČILO IZDELKOV

V spletni trgovini www.perlita-nakit.si je mogoče naročiti izdelke 24 ur na dan 7 dni v tednu. Izdelke je mogoče naročiti v slovenskem jeziku, dostavljajo pa se na območju Republike Slovenije.

Naročiti je možno le tiste izdelke, kateri so v času naročila na zalogi.  V roku dveh ur od oddaje naročila lahko kupec naročilo prekliče. 

NAČIN PLAČILA

PERLITA-NAKIT omogoča naslednja načina plačila:

 

-po predračunu (UPN nalogu) na TRR podjetja PERLITA-NAKIT, Matjaž Esih s.p.

-po povzetju (plačate poštarju ob prevzemu pošiljke)

 

V primeru plačila izdelkov preko TRR, Vam v potrditvenem sporočilu pošljemo vse potrebne podatke, za plačilo ponudbe.  Pošiljko Vam pošljemo 2-5dni  po prejemu Vašega plačila na TRR.

V primeru plačila izdelkov po povzetju boste izdelke in stroške dostave plačali kurirju ob dostavi paketa.Dostava poteka 2-5dni  od naročila izdelka.

 IZDAJA RAČUNA

PERLITA-NAKIT ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi fizični račun.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom .  Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

DOSTAVA

Izdelke Vam dostavimo preko Pošte Slovenije, v najkrajšem možnem času, 2-5dni.

Če izdelke plačate preko TRR se Vam zaračuna poštnina 2,50€.

Če je plačilo plačano po povzetju znaša strošek poštnine prav tako 2,50€, s tem da vam še Pošta zaračuna provizijo 1,22€.

Za naročene izdelke v vrednosti do 50,00 EUR stroške dostave po Sloveniji krije kupec, pri nakupu nad 50,00 EUR pa stroške dostave v celoti krijemo mi.

VRAČILO BLAGA
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku 15 dni od prevzema. Nato mora v roku 15 dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini, obliki in nepoškodovano v originalni embalaži, poslati podjetju (Perlita-nakit Matjaž Esih s.p.  Bezenškovo Bukovje 8 3213 Frankolovo). Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe (nakupa), je neposreden strošek vračila blaga. Vračila z odkupninami ne sprejemamo.
Vračilu kupec obvezno priloži kopijo računa. Kupnino za izdelek mu bomo nakazali na TRR, ki nam ga kupec posreduje ob vračilu blaga. Nakazilo bomo izvršili takoj, ko je to mogoče in najkasneje v roku 15 dni od prejema vrnjenega izdelka.
Vračilo blaga ne velja v primeru artiklov, izdelanih po meri naročnika ali izdelkov, ki jih ni v redni ponudbi in so bili naročeni na posebno zahtevo kupca.

REKLAMACIJE
V primeru, da ima blago napako, lahko kupec blago reklamira. Vrnjeno blago mora biti čisto, nepoškodovano in brez madežev.
Vračila izdelkov se vršijo s Pošto Slovenije, stroške pošiljanja plača prejemnik (Perlita-nakit).
Vračilo izdelka je potrebno najaviti  e-mail: info@perlita-nakit.si

OBVEŠČANJE NA  E-NOVIČKE

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice obveščamo o novostih in akcijah v naši spletni trgovini. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Upravitelj spletne trgovine perlita-nakit.si podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi se zaupa le naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu ne nasprotuje.

Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Pridržujemo si pravico do vsebinskih sprememb splošnih pogojev.

 

PRITOŽBE IN SPORI

Podjetje PERLITA-NAKIT Matjaž Esih s.p. Bezenškovo Bukovje 8,3213 Frankolovo spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova  info@perlita-nakit.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka.

Podjetje PERLITA-NAKIT si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV


Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Malinga LTD, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.